Η γιαγιά μου

Πώς να διατηρήσετε νεανικό το δέρμα σας στα 20, στα 30 και στα 40

Γράφει: Ελεάνα Παπαχαραλάμπους
11/4/2018

Αν θέλετε το δέρμα σας να συνεχίσει να δείχνει νεανικό, και να δείτε τα επίπεδα της ενέργειάς σας αυξημένα, είναι σημαντικό να επικεντρωθείτε σε υψηλής τεχνολογίας θεραπείες οι οποίες μπορούν να επαναπροσδιορίσουν το DNA σας. Εδώ, μοιραζόμαστε μαζί σας επαγγελματικές συμβουλές με τη συνδρομή της επιστήμης ώστε να δείχνετε (και να αισθάνεστε) όμορφες και νεανικές σε κάθε ηλικία.

1. Στα 20: Φάτε υγιεινά

«Η ζάχαρη είναι μία από τις κύριες αιτίες δημιουργίας φλεγμονών στο σώμα και στο δέρμα», λέει ο Τζέφρι Μόρισον, ιδρυτής του Morrison Center της Νέας Υόρκης και συγγραφέας του Cleanse Your Body, Clear Your Mind. Με την πάροδο του χρόνου, οι φλεγμονές προκαλούν μια σειρά χημικών αλληλεπιδράσεων οι οποίες αποδυναμώνουν τις άμυνες του δέρματος κι επιτείνουν τη διαδικασία της γήρανσης.

2. Στα 20: Προστατευτείτε από τον ήλιο

Γνωρίζετε τα υπέρ του να φοράτε αντιηλιακό αλλά ίσως νομίζετε ότι ακόμη έχετε το χρόνο με το μέρος σας. Αυτό δεν είναι αληθές, λέει ο Δρ. Μόρισον. «Το υπεριώδες φως και, φυσικά, η κάθε φορά που καίγεστε, προκαλούν ζημιά στο συνδετικό ιστό του δέρματος, κάτι που μπορεί να δημιουργήσει πανάδες. Κάθε μέρα, ανεξάρτητα απ’ την εποχή, βάλτε μια κρέμα προσώπου η οποία, μαζί με το αντιηλιακό, να παρέχει ένα συνδυασμό ρετινόλης και νιασιναμίδης που θα ενισχύσει τις άμυνες του δέρματος.

3. Στα 30: Κοιμηθείτε περισσότερο

Μπορείτε να πάρετε κυριολεκτικά έναν υπνάκο μέχρι ν’ αποκτήσετε μια πιο υγιή, αψεγάδιαστη επιδερμίδα. «Αυτή είναι η περίοδος για να θέσετε ως προτεραιότητά σας τον ποιοτικό ύπνο», λέει ο Δρ. Μόρισον. Δημιουργήστε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και μείνετε πιστοί σε αυτό. «Την τελευταία ώρα του ύπνου, το σώμα σας επαναφορτίζει και εξισορροπεί μερικές από τις ορμόνες του στρες, όπως η κορτιζόλη», εξηγεί ο Δρ. Μόρισον, σύμφωνα με το harpersbazzar.com

4. Στα 30: Επαναφέρετε το δέρμα σας

Τώρα είναι η περίοδος για να πάτε την αντιγηραντική πρόγραμμα για το δέρμα σας στο επόμενο επίπεδο. Επιλέξτε μια μάσκα με Γλυκολικό οξύ για να απολεπίσετε το δέρμα σας. Μόλις το στρώμα δέρματος με τα νεκρά κύτταρα χαθεί, θα δείτε διαφορά στα αισθητά σημάδια γήρανσης στο πρόσωπό σας.

5. Στα 40: Βελτιώστε την κυκλοφορία του αίματος

«Όλοι γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα της άσκησης για την καρδιά και τα πνευμόνια, αλλά είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος για να βελτιώστε την επιδερμίδα σας», λέει ο Δρ. Μόρισον. Ιδού η τέλειά του φόρμουλα: ασκηθείτε τέσσερις φορές την εβδομάδα από τουλάχιστον σαράντα λεπτά την κάθε φορά, και καθίστε σε μια ξηρή σάουνα για δέκα λεπτά αρκετές φορές την εβδομάδα. «Αυτό προκαλεί περισσότερη κυκλοφορία στο δέρμα, η οποία επιστρατεύει πολλούς ιαματικούς παράγοντες ώστε να αποκατασταθεί το δέρμα σας.

6. Στα 40: Εστιάστε στις φλεγμονές

«Η φλεγμονή είναι μία από τις πιο σημαντικές αιτίες που αποτρέπουν το δέρμα σας απ’ το να δείχνει υγιές», λέει ο Δρ. Μόρισον. «Επομένως, μειώνοντας τις φλεγμονές στο σώμα σας, επωφελείται και το δέρμα σας.»







ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ