Lifestyle

4+1 ασκήσεις στο νερό για να γυμνάζεσαι ακόμη και στην παραλία

Γράφει: Ελεάνα Παπαχαραλάμπους
16/4/2018

Έχετε αρχίσει τις βουτίες στη θάλασσα και αφήνετε πίσω τα sessions στο γυμναστήριο; Σας προτείνουμε 4 ασκήσεις να κάνετε στο νερό και να χάσετε βάρος και να συσφίξετε το σώμα σας χωρίς να ιδρώσετε. Με την κολύμβηση μπορείτε να κάψετε μέχρι και 11 θερμίδες το λεπτό, ενώ γυμνάζετε όλους τους μυς από το λαιμό και κάτω. Ολοκλήρωστε το κολύμπι με το σετ αυτών των ασκήσεων για να αποκτήσετε ακόμη πιο σφιχτό κορμί.

1. Στατική Κλωτσιά
Κρατήσε τις παλάμες ελαφρώς ανοιχτές και τους αγκώνες λυγισμένους, τέντωσε τα χέρια πίσω, κρατώντας ενωμένα τα πέλματα, και κλώτσησε δυνατά κάνοντας την κίνηση με τους γοφούς. Συνέχισε για 30 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσεις το σετ.

2.  «Γοργόνα»
Βάλε έναν σωσίβιο κάτω από το στήθος, ώστε οι ώμοι σου να είναι έξω από το νερό. Τέντωσε τα πόδια πίσω, ενώνοντας τα πέλματα, λύγισε τα γόνατα και στη συνέχεια τέντωσε τα πόδια, καλύπτοντας όσο περισσότερη απόσταση μπορείς. Συνέχισε για 30 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσεις το σετ.

3. Πίεση «Πεταλούδα»
Στάσου όρθια σε σημείο που το νερό να φτάνει μέχρι το στήθος σου, με τα χέρια τεντωμένα στο πλάι στο ύψος των ώμων και τις παλάμες να κοιτούν κάτω. Πήδηξε, φέροντας τα γόνατα προς το στήθος, και ταυτόχρονα ένωσε τις παλάμες μπροστά σου. Επίστρεψε στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 5 επαναλήψεις για να ολοκληρώσεις το σετ.

4. Παλαμάκια στο Νερό
Στάσου όρθια με τα πέλματα ενωμένα και τα χέρια τεντωμένα στα πλάγια και προς τα κάτω. Κρατώντας τα χέρια κάτω από το νερό, χτύπα παλαμάκια μπροστά σου και μετά πίσω σου. Συνέχισε χτυπώντας τις παλάμες μια μπρος και μια πίσω για 30 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσεις το σετ.

 

Πηγή







ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ